در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

نتیجه یک رابطه خوب با مشتری

یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۹ مقالات
  • تصویر شماره نتیجه یک رابطه خوب با مشتری

رشد و پیشرفت یک کسب و کار در گرو معرفی صحیح و مناسب محصول آن است. مشتریان علاقه مندند بدانند  که شما چه خدماتی را ارائه می دهید، چه برتری و تفاوتی با سایر رقبای خود دارید، و چه برنامه هایی برای پس از فروش دارید؟

بیشتر صاحبان کسب و کار تلاش میکنند تا ارتباط خوبی با مشتریان برقرار کرده،  نیاز آنها را بشناسند و در جهت ارائه محصولی در خور مشتری عمل نمایند. 

شما برای حفظ و افزایش مشتریان خود چه کرده اید؟ آیا راه مطمعنی برای وفاداری مشتریان خود دارید؟

در این بخش همراه با تیم فروش به بیان راههایی می پردازیم که از طریق آنها می توانید یک تجربه خوب از محصول و خدمات خود برای مشتریان بسازید. هدف از ایجاد ارتباط با مشتری، پاسخ به موانع کوتاه مدت و ارائه راه حل برای موانع بلندمدت و همچنین شکل گیری رابطه ای است که هر دو طرف سود برده و به موفقیت دست یابند. 

بخش های مختلف ارتباط با مشتریان 

  •  عملکردهای فعال شامل تمامی تلاش های تیم پشتیبانی برای حل گزارشات ارسالی مشتریان است، مانند نظرات و پیشنهادات و یا انتقادات و شکایات میباشد.
  • عملکردهای بیش فعال شامل اقداماتی است که برای اطمینان از ارتباط بلندمدت با مشتری انجام میدهید مانند جشنواره ها و تخفیف های ویژه 

بخش خدمات مشتریان کمک می کند تا با مشتری رابطه خوبی برقرار کنید، یعنی تمام تلاش هایی که قبل و بعد از مراجعه مشتری صورت میگیرد تا نیاز مشتری برآورده شود.

مزایای رابطه سودمند با مشتری

  • داشتن یک رابطه بلند مدت به سود  صاحب کسب و کار و مشتری میباشد، زیرا باعث شکل گیری اعتماد متقابل و ارائه خدمات باکیفیت تر میشود. 
  • داشتن اعتماد به شما سبب میشود که مشتریانی همواره وفادار داشته باشید.
  • ارائه خدمات با کیفیت در طول زمان باعث میشود که مشتریان برایتان مشتری بیاورند و با تبلیغات دهان به دهان نامتان بر زبانها بیفتد. 

اگر برای داشتن یک رابه خوب با مشتریان خود، بخوبی برنامه ریزی کنید، موفق تر از رقبایتان خواهید شد. تحقیقات نشان داده است که 71% از مردم با داشتن یک تجربه خوب خرید، به آن برند وفادار خواهند ماند. این در صورتی است که از نظرات آنها استفاده کنید و به خواستشان اهمیت بدهید.

با حفظ فقط ۵%  از مشتریان خود، سود شما از ۲۵% تا ۹۵%  افزایش می یابد.

مشتریان برای کسب و کار شما بسیار با ارزش هستند، زیرا به شما سود می رسانند و برایتان درآمدزایی دارند. تحقیقات نشان می دهند ۵۵% از مصرف کنندگان اگراز شما راضی باشند، حاضرند پول بیشتری نیز بابت خدمات شما پرداخت کنند.

اطلاع از میزان رضایت مشتریان کار آسانی نیست، زیرا درحقیقت ۹۱% مشتریان ناراضی بدون ابراز شکایت خود به سراغ رقبایتان می روند. برقراری یک رابطه دووستانه با مشتری به شما کمک می کند تا به مشکلات مشتریان پی ببرید و به تعامل بهتر با آنها بپردازید.

بر طبق مطالعات انجام شده ۶۵% مشتریان معتقدند که یک تجربه خرید خوب، بر تصمیمات آینده آنها تاثیر مثبت میگذارد. 

بدین ترتیب هرکسب و کاری باید تمام تلاش خود را  در جهت برقراری یک ارتباط خوب با مشتری و کسب رضایت آنها انجام دهد.

  ثبت آگهی رایگان