در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

سه گام برای داشتن تبلیغات تاثیرگذار

چهارشنبه ۱۲ آذر ۹۹ تازه های خبری
  • تصویر شماره سه گام برای داشتن تبلیغات تاثیرگذار

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن شبکه های اجتماعی، کسب و کارها رونق ویژه ای یافت. همچنین این شبکه ها باعث شدند تا کسب و کارهایی جدید نیز راه اندازی شوند که مهمترین آنها تبلیغات است: تبلیغات تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک و ....

از آنجا که وسیله ارتباطی در این زمینه تلفن های هوشمند میباشد و امروزه تقریبا همه افراد از بزرگ و کوچک یک وسیله ارتباطی دارند، بدین ترتیب مشتریان همواره در مواجه با تبلیغات هستند.

یادمان باشد این غیرممکن است که همه افراد به تبلیغاتی که در جلوی رویشان است،‌ توجه کنند. 

برای درک بهتر این مساله یک مثال ساده میزنیم : در حال قدم زدن در خیابان هستید، بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی بسیاری وجود دارد و همچنین افرادی که به شما تراکت های تبلیغاتی میدهند. به هیچیک توجه نمیکنید و به راه خود ادامه میدهید، اما در همان حال گرسنه میشوید. حالا رفتارتان کاملاً تغییر می‌کند و شروع به جستجوی بیلبوردهایی میکنید که یک رستوران خوب را به شما نشان دهد. 

1. بدین ترتیب بهترین و تاثیرگذارترین تبلیغات باید زمانی ارائه شود که مشکلی وجود دارد، و شما می‌توانید آن را حل کنید زیرا در زمان نیاز، احتمال خرید مشتری بسیار بالا است.

اما در پاره ای موارد، بدون آنکه متوجه شویم تبلیغات برای ما تعیین و تکلیف میکنند. این مساله در تبلیغات تلویزیونی بسیار قابل مشاهده است. زمانی که شرکتی بخواهد محصول جدید خود را معرفی کند از این روش بهره میبرد.

برای مثال در آگهی تبلیغاتی عنوان میشود که امروزه بدلیل آپارتمان نشینی، بیشتر افراد دچار کمبود ویتامین d و در نتیجه پوکی استخوان در آینده خواهند شد. محصول جدید ما دارای این ویتامین و ویتامین های مودنیاز دیگر بدن شما است. پس از مشاهده این تبلیغ، شما بدنبال آن محصول خواهید رفت. شرکت موردنظر با این تبلیغ به شما گفت که تو امروز این مشکل را داری و راه حل آن نزد ما است. 

2. بهترین تبلیغ آن است که قبل از آنکه ما به آن فکر کنیم، به ما بگوید که چه چیزی نیاز داریم: زندگی ایده‌آل، بدن ایده‌آل، سلامتی بیشتر و راحتی بیشتر و ... 

دقت کردید؟ ما در بحث تبلیغات بطور مداوم از نیاز مشتریان صحبت میکنیم، پس:  

3. برای داشتن یک تبلیغ موثر، باید ببینید مشتریان شما چه کسانی هستند و چه نیازهایی دارند، سبک زندگی آن‌ها چگونه است و با چه چیزهایی در ارتباط هستند.

 

با رعایت همین نکات ساده، میتوانید بهترین تجربه ها را داشته باشید. امروزه با کمک شبکه های اجتماعی و تعاملات و ارتباطات آنلاین، بخوبی میتوانید با مشتریان خود رابطه برقرار کنید.

تبلیغات اینترنتی این روزها توانسته است تا جایگاه خوب و مناسبی در بین مشتریان و صاحبان کسب و کار ایجاد کند. 

بخاطر داشته باشید که شما در هر کسب و کاری که هستید، 100% به تبلیغات نیاز دارید،‌ تبلیغات تاثیرگذاری که باعث رشد شما شود. 

  ثبت آگهی رایگان