در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

10 گام برای تأثیر بیشتر و بهتر تبلیغات

شنبه ۲۲ آذر ۹۹ مقالات
  • تصویر شماره 10 گام برای تأثیر بیشتر و بهتر تبلیغات

هر کسب و کاری برای موفقیت بیشتر خود، نیاز به تبلیغات دارد، این تبلیغ است که ضامن حیات یا نابودی یک برند میشود،‌ خواه این تبلیغ دهان به دهان باشد و خواه تبلیغات اینترنتی گسترده.

اما چه چیزی باعث میشود که یک تبلیغ تاثیر بیشتری داشته باشد و تا مدت ها از یاد نرود؟ بدون شک شما نیز به موارد متعددی از تبلیغات ناموفق برخورده کرده اید که نتیجه ای جز به هدر رفتن سرمایه و وقت نداشته اند.

در این بخش سعی داریم تا شما را با نکات مهمی آشنا کنیم که باعث میشود تا تبلیغ شما تاثیر بیشتر، نتیجه بهتر و در نهایت افزایش فروش بیشتر داشته باشد. 

10 گام برای تأثیر بیشتر و بهتر تبلیغات 


۱- جامعه هدف خود را بخوبی بشناسید.

اولین و مهمترین گام در تبلیغات شناسایی کاربران هدف شما هستند. سعی کنید نسبت به عادات و سلایق جامعه هدف خود آگاهی کافی داشته باشید: چه نیازهایی دارند؟ چه چیزهایی برایشان اولویت است؟ و ...  بدین ترتیب بهترین شیوه را برای تبلیغات خود پیدا میکنید.

۲- مدت زمان تبلیغات خود را مشخص کنید.

هر تبلیغی برای آنکه بیشترین تأثیر را در ذهن مخاطب داشته باشد، نیاز به یک دوره زمانی مشخصی دارد. طولانی کردن مدت زمان پخش تبلیغ، برخلاف تصور شما تأثیر عکس داشته و مخاطب را خسته میکند.

۳- در تبلیغات سبکی خاص و منحصر بفرد داشته باشید.

یادتان باشد که همواره باید دلیلی باشد تا مخاطب در همان ثانیه اول اصالت تبلیغ شما را تشخیص دهد و جذب تبلیغ شما گردد. برای کسب این هدف نیازهای مخاطب را همواره در نظر داشته باشید و در تبلیغ خود آنها را لحاظ کنید. 

۴- هوشمندانه عمل کنید.

سرعت انتقال پیام را به نحوی که خودتان می پسندید، با خلاقیت افزایش دهید تا از هزینه های گزاف جلوگیری نمایید. یک تبلیغ نامفهوم و پیچیده، موفقیت شما را به شدت کاهش خواهد داد، تلاش کنید تا مخاطب به درک موردنظر شما برسد. 

۵- بازخوردها را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید.

همیشه باید بدانید که جامعه نسبت به تبلیغات شما چه واکنشی نشان میدهد. همواره حد مشخصی را به عنوان استاندارد، برای خود تعیین کنید، بدین ترتیب قادر خواهید بود تا در فعالیت های تبلیغاتی بعدی به بهترین نحو عمل کنید. 

۶- اهداف مشخصی داشته باشید.

بهتر است برای هر تبلیغ، فقط یک هدف را مشخص کنید تا مخاطب به راحتی بتواند با شما ارتباط برقرار کند. بدین ترتیب نسبت به کسانی که سعی میکنند تا در یک تبلیغ تمامی اهداف خود را بگنجانند، موفق تر خواهید بود. 

۷- زیبایی را فراموش نکنید.

هر تبلیغی نیاز به یک تیم هنری دارد، بدین ترتیب میتوانید تبلیغات خود را به شکلی زیبا و منحصر بفرد ارائه دهید. در دنیای پر رقابت امروز دیگر نمیتوانید فقط با یک روش برای محصول خود تبلیغ کنید. 

۸- تعامل داشتن در تبلیغات ضروری است.

به تنهایی فعالیت نکنید، با برندی که خارج از عرصه کاری شما است به تعامل و تبادل بپردازید، بدین ترتیب نگاه مخاطب خود را جلب میکنید و به نوعی باعث افزایش قدرت در رقیبتان نمیشوید؛ بدین صورت افراد خود برای کسب اطلاعات بیشتر به پل های ارتباطی شما مراجعه کنند.

۹- به میزان لازم تبلیغات کنید.

بزرگترین اشتباه آن است که برای تبلیغات خود، بودجه مشخصی در نظر نگیرید. با یک برنامه ریزی دقیق میتوانید همواره تبلیغات داشته باشید و ماندگار شوید.

۱۰- در زمان مناسب، تبلیغ کنید.

با توجه به خدمات و محصول خود تبلیغ کنید. برای مثال اگر شما فروشنده لباس های شنا هستید، بهترین زمان برای تبلیغ تابستان است. 

  ثبت آگهی رایگان