در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ

یکشنبه ۱۱ آبان ۹۹ مقالات
  • تصویر شماره تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی محتوا یک نوع روش برای تبلیغات اینترنتی می باشد که برای ارائه برند به بازار کاربرد دارد. با بازاریابی محتوایی می توان محبوبیت وب‌سایت، ویدیو، کتاب یا حتی یک شخص را افزایش داد. محتوای آنلاین شامل ویدیو، عکس، انیمیشن، مقاله، وبینار، پادکست و ... هستند. مهمترین جنبه بازاریابی محتوا عبارت است از ارائه آموزش به خوانندگانتان و عرضه باارزش ترین محتواها به آن ها در رابطه با کسب و کارتان تا زمانی که محتوای شما ارزشی به کاربرانی که مطالب شما را می خوانند بیافزاید، توجه مخاطب به سمت سایت شما جلب خواهد شد و برای دریافت مطالب بیشتر بازهم به سراغ شما بازخواهند گشت و حتما باید بدانید که باید در زمینه‌هایی که محتوا عرضه می‌کنید فعالیت داشته باشید.

تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ

محتواهای تولیدی وبلاگ می تواند به رشد و توسعه کسب و کارها کمک ‌کند. کسب و کارهایی که مرتبا مقاله می نویسند و وبسایت های خود را به روز رسانی می کنند در مقایسه با کسب و کارهایی که این کار ها را اانجام نمی دهند ترافیک بیشتر و لینک بیشتر به سایت‌هایشان دریافت می‌کنند. همچنین محتواهای منتشر شده بر روی کانال‌های شبکه‌های اجتماعی علاوه بر معرفی محصولات به بازار ها تعداد بازدید ها را هم افزایش می‌دهد.

 رسانه‌های اجتماعی برای جذب مشتریان و ایجاد تعاملات دوطرفه بسیار مهم و کاربردی هستند و از همه مهمتر، رسانه‌های اجتماعی نیاز به سرمایه‌گذاری منابع انسانی دارند. باید جامعه اجتماعی آنلاین‌تان را مدیریت کنید و در این راستا به مهارت‌های لازم در آنها مسلط باشید. و استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها باعث می شوند که به مخاطبان عظیمی دسترسی پیدا کنند رسانه‌های اجتماعی کانالی برای ایجاد روابط معنادار با مخاطبین هدف‌ هستند. 

اگر وب‌سایت و محتواهای تولیدی را به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنید، رتبه‌ بهتری دریافت خواهید کرد. با تولید محتواهای شبکه های اجتماعی قابل اعتماد بودن افزایش پیدا کرده و ترافیک واقعی بیشتری به سمت وب‌سایت هدایت خواهید شد. تبلیغات اجتماعی بازدیدکنندگان هدف را به مشتریان واقعی تبدیل می‌کند. تبلیغات اجتماعی پولی هم وجود دارد که می تواند کاربرانی را که که احتمال خریدشان بیشتر است جذب کند. 

باید محتواهای سودمندی را که مشتریان باید از آن اطلاع پیدا کنند تولید و منتشر کنید. محتوایتان را به طور گزینشی بر روی شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، اینستاگرام و... منتشر کنید. مخاطب هدف‌تان را حتما قبلا از انجام هر تبلیغاتی انجام بدهید. از فیلترهای رفتاری و مردم‌شناختی می توانید برای تعیین مخاطبان استفاده کنید. باید از مردم درخواست کنید که کارهایی را بکنند که می‌خواهید انجام بدهند. اگر تقاضا نکنید، آن کارها هم انجام نمی‌شوند. در نتیجه، تبدیل بازدیدکننده به مشتری تقریبا کاهش پیدا می کند می توانید بازدیدکنندگانتان را به سمت جاهایی که می‌خواهید بازدید کنند هدایت کنید تا اتفاقاتی را که مطلوب شماست بیافتد.

با استفاده از یک سری گزینه ها یا دکمه ها مثل تماس با ما بازدیدکنندگان جذب خواهند شد و سپس به سمت فرایند تصمیم‌گیری خرید هدایت خواهند شد. هر صفحه فرود وب‌سایت ابزاری ضروری برای هدایت خریداران احتمالی محسوب می‌شود. یک فراخوان عمل متقاعدکننده، همراه با یک فرم راهنما، آنها را به خرید نزدیک‌تر و احتمال رشد کسب و کارها را هم بیشتر خواهد کرد.

تهیه فهرست ایمیل هم برای رشد کسب و کار می تواند بسیار ضروری باشد. کسانی که محصولات یا خدمات شما را ارزشمند تلقی می‌کنند معمولا علاقه مندند از شما باخبر باشند. شاید آماده خرید نباشند اما اگر ایمیل‌شان را داشته باشید، می‌توانید اطلاعات سودمندی را برای آنها بفرستید، تا وقتی آماده خرید شدند سریعا شما را نتخاب کنند. پنجره‌های بازشو هم تاثیرگذار هستند. در ازای آدرس‌های ایمیل بازدیدکننده‌تان می توانید یک ابزار سودمند و رایگان را به تعدادی از پست‌های وبلاگتان اختصاص بدهید. تولید کافی محتوای مرتبطی که مشتریان نیاز داشته یا بدان علاقه‌مند باشند یکی از مهم ترین کارهاست که هر کسب و کاری باید آن را انجام بدهد

وقتی فهرستی از ایمیل‌ مشتریان هدف را تهیه کردید، نوبت به آن می رسد که به مخاطبانتان پیشنهادهایی ارائه کنید. باید تمامی اصول انواع بازاریابی ایمیلی را خوب بدانید. بازاریابی ایمیلی‌تان را جذاب کنید، به نحوی که مشتریانتان موقع باز کردن ایمیل شما هیجان داشته باشند. در این نوع بازاریابی سعی کنید کار متفاوتی انجام دهید تا مخاطب باز هم به سراغ شما بیاید و دیگران را هم به شما ارجاع دهد.

در بازاریابی دیجیتال، از محتوا به عنوان ابزاری قدرتمند جهت برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی استفاده می‌شود. محتوا وجه‌های متفاوت یک برند را تفکیک کرده و ارزش آن را به طرق مختلف در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. محتوای باکیفیت بالا و مشارکتی می‌تواند منجر به ایجاد جستجو و ترافیک رسانه‌های اجتماعی شود و مخاطبان را متقاعد سازد تا آن را در قالب نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی متفاوت و دیگر کانال‌ها به اشتراک بگذارند.

محتواهای تولیدی متفاوت برای برندهای متفاوت تاثیرات متفاوتیم دارند. مخاطبان‌تان به شما می‌گویند چه چیزی را ترجیح می‌دهند و چه چیزی براساس سطح مشارکت‌شان با هر دارایی برایشان ارزشمند است. کلید دستیابی به این مهم، انجام کمی تحقیق و پژوهش و بررسی تجزیه‌وتحلیل‌ها جهت یافتن پاسخ برای پرسش‌هایی است که در ذهن دارید.

بازاریابی محتوا با تبلیغات مرز مشترک و نزدیک به‌هم داشته اما در عین حال با آن متفاوت است، اگر شما محتوایی از هر جنس و قالب تهیه کنید و برای انتشار آن به رسانه‌ای هزینه پرداخت کنید در واقع تبلیغات انجام داده‌اید، نه بازاریابی محتوا. وقتی صحبت از محتواست بدین معنی است شما نه تنها مستقیما خدمات و محصولات خودتان را معرفی نمی‌کنید، بلکه از رسانه‌های اجاره‌ای هم بهره نمی‌برید مگر در موارد خاص. در بازاریابی تولید محتوا باید فصل مشترک علاقه و نیاز مشتری را با محصول و خدمات خود پیدا کنید، در مورد آن صحبت کنید، آموزش دهید و اطلاعات ارائه کنید.

محتوا دارای قدرت جذب مشتریان هست و باعث جذب اعتماد مخاطبان شما میشود،زمانی که به صورت پشت سر هم محتوا تولید میکنید خوانندگان اون محتوا با برند شما ارتباط برقرار میکنند که موجب حس وفاداری میشود زمانی که محتوای هدفمند تولید کنید، محتوا به شما فرصت یک گفتگو با مخاطبانتون رو میده. امکان این رو میده که مخاطبان نظراتشون رو برای شما بنویسن یا اینکه در رسانه های اجتماعی اون رو منتشر کنند،علاوه بر اینها به شما فرصت میده تا به سوالات مشتریان پاسخ بدین،زمانی هم که بازدیدکنندگان نظرات و بازخورد های دیگر مخاطباتون رو ببینن احتمال بیشتری برای همراهی شما و خرید از شما هست.

  ثبت آگهی رایگان