در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

نکات مهم ایمیل مارکتینگ

سه شنبه ۲ اردیبهشت ۹۹ مقالات
  • تصویر شماره نکات مهم ایمیل مارکتینگ

یکی از ارزان ترین، ساده ترین و تاثیرگذارترین روشهای بازاریابی اینترنتی، استفاده از ایمیل مارکتینگ میباشد که بصورت کاملا هدفمند به کسب و کارهای اینترنتی، رونق می بخشد.

با استفاده درست و اصولی از ایمیل مارکتینگ، می توانید تا 30 درصد افزایش فروش در کسب و کار خود داشته باشید و علاوه بر آن یک ارتباط منسجم و مداوم با مشتریان خود برقرار کنید. 

هر کدام از عناصر بازاریابی اینترنتی، اصول و قواعد خاص خود را دارند که باید در هنگام استفاده از آنها، رعایت شوند. در این بخش همراه ما باشید تا کلیدی ترین نکات ایمیل مارکتینگ را با شما در میان بگذاریم.

1. هدف

برای موفقیت در هر کاری باید از ابتدا هدف خود را مشخص کنید، به هیچ وجه عجله نکنید و خوب فکر کنید تا بتوانید محتوای مخصوص به خود را تولید کنید.

2. عنوان مناسب 

در انتخاب عنوان برای ایمیل خود بسیار دقت کنید و اصلا شتاب نکنید، زیرا عنوان باعث جذب کاربر میشود. برای جلوگیری از بوجود آمدن هر ابهام یا گمراهی در مخاطب، ابتدا متن ایمیل خود را بنویسید، سپس عنوانی که صراحت و شفافیت داشته باشد و دربرگیرنده موضوع ایمیل شما باشد را انتخاب کنید تا مخاطب به محتوای ایمیل شما توجه کند.

3. از لیستی که خود تهیه کرده اید، استفاده کنید.

لیستهای ایمیل خریداری شده ممکن است مربوط به مخاطب بازار هدف شما نباشد و این منجر به شکست شما میشود.

دقت کنید که اگر کاربر  ایمیلش را در اختیار شما قرار داد، نباید او را با ایمیلهای ارسالی خود بمباران کنید. برای ارسال ایمیلها حتما برنامه ریزی کنید تا در ساعت و زمان خاصی انجام گیرند. 

4. متن ایمیل را خودتان بنویسید یا قبل از انتشار حتما ویرایش کنید.

اگر متن ایمیل را خودتان بنویسید مطمئن میشوید تمام مواردی که می خواستید در متن ارسالی به مخاطبین رعایت شده است. همیشه در انتهای متن ایمیل، راههای ارتباط با خود مثل آدرس سایت، شماره تلفن و فکس را بنویسید.

سعی کنید ایمیل موضوع تبلیغاتی نداشته باشد و بیشتر ایمیل های خود را به موضوعات آموزشی و اطلاع رسانی در زمینه فعالیت خود اختصاص دهید.

5. در نگارش ایمیل خشک و رسمی نباشید.

اگر با مخاطب خود به زبان غیر رسمی ارتباط برقرار کنید، او با شما و محتوای نوشته شده تان احساس نزدیکی بیشتری میکند.

 

شرکتهای بزرگ و بازاریابان حرفه ای از ارسال ایمیل های تبلیغاتی خودداری می کنند و سعی می کنند از ایمیل مارکتینگ به عنوان مکملی برای سایر روشهای جذب مشتری استفاده کنند. 

  ثبت آگهی رایگان