در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

3 اشتباه رایج ایمیل مارکتینگ

سه شنبه ۲۶ فروردین ۹۹ مقالات
  • تصویر شماره 3 اشتباه رایج ایمیل مارکتینگ

قبل از آغاز هر فعالیتی، باید کمی درباره آن تحقیق کنید. هدف شما از انجام هر کاری پیشرفت و موفقیت در آن زمینه است، بدون آگاهی و دانش کافی و یا مشورت و برخورداری از تجربه دیگران شکست خواهید خورد.

اگر جز آن دسته از افراد هستید که با تازگی با ایمیل مارکتینگ آشنا شده اید و آن را بعنوان کسب و کار خود انتخاب کرده اید، مانند اکثر تازه کارها هیجان بسیاری دارید که ایمیل های زیادی را برای مشتریان خود ارسال کنید.

کمی صبر کنید، زیرا این عجله ممکن است مخاطبان شما را برنجاند:

  • اگر ارسال ایمیل برای افرادی صورت بگیرد که مدتهاست شما را فراموش کرده اند.
  • یا افرادی که اجازه ارسال ایمیل به شما نداده اند.

این اشتباه کوچک باعث میشود که دچار مشکلات ارسال اسپم شوید و ایمیل شما به لیست سیاه برود.

در این بخش 3 اشتباه رایج در ایمیل مارکتینگ را که اغلب توسط تازه کارها صورت میگیرد، با شما در میان خواهیم گذاشت.

1. ارسال ایمیل برای افراد بدون کسب اجازه از آنها

قبل از ارسال هر ایمیلی، باید از تک تک دریافت کنندگان اجازه بگیرید. این بدین معناست که افراد آگاهانه و مطابق نظر خود از شما درخواست ایمیل مارکتینگ کرده باشند!

برای کسب اجازه فقط کافیست تا کاری کنید که مخاطب با میل خود آدرس ایمیلش را به شما بدهد. معمولا این بدین صورت انجام می شود که در سایت یک فایل یا مطلب ارزشمند برای دانلود میگذارید و زمانیکه مخاطب خواست آن را دانلود کند، از او می خواهید که با درج آدرس ایمیل لینک دانلود را دریافت کند.

توجه داشته باشید که در همانجایی که ایمیل مخاطب را می گیرید جمله ای نوشته باشید که شخص با این دانلود اجازه می دهد که ایمیل های شما به او ارسال شود. همچنین این امکان باید وجود داشته باشد که مخاطب در هر زمان که خواست بتواند عضویتش را لغو کند و دیگر ایمیلی دریافت نکند.

با دریافت مجوز ارسال ایمیل به کاربران: شکایات اسپمی کمتر، امکان تحویل بهتر، کاهش مسئولیت قانونی و مهم تر از همه نتایج بهتری در باز شدن و کلیک لینک داخل ایمیل ها برایتان فراهم میشود.

 

2. عجله در ارسال ایمیل  

بزرگ ترین اشتباه زمانی است که بازاریابان در یک لحظه تصمیم می گیرند و ایمیل های تبلیغاتی را ارسال می کنند، بدون طراحی مناسب و بدون توجه به محتوا.

یادتان باشد که عنوان ایمیل مهمترین نقش را در باز شدن ایمیل شما دارد. پس سعی کنید عنوانی مناسب و جذاب برای ایمیل ارسالی خود پیدا کنید.

3. اگر مخاطبان شما را می شناسند

با آنکه افراد خود با کمال میل عضو خبرنامه شما شده اند و به شما اجازه ارسال ایمیل را داده اند اما با این حال ممکن است عضویت خود را فراموش کرده باشند، پس زمانی که ناگهان خبرنامه های ایمیلی را دریافت می کنند، شما را به عنوان اسپمر گزارش می دهند.

 

در اینجا نکته مهم دیگری نیز وجود دارد: 

ما به کاربران خود ایمیل می فرستیم که « دکتر حسنی این هفته در کارگاههای آموزشی نشانگان بیماری صرع زا توضیح میدهد ». فرض ما این است که اعضای سایت او را می شناسند، اما این فرضی کاملا اشتباه است.

بخاطر داشته باشید که در متن هر ایمیلی که می نویسید، فرض شما این باشد که دریافت کننده به هیچ وجه با شما، برندتان و محصولاتتان آشنا نیست.

در متن ایمیل تمام اطلاعات لازم را بسیار مفید و مختصر عنوان کنید تا امکان کلیک شدن لینک های داخل ایمیلتان افزایش یابد.

 

  ثبت آگهی رایگان