در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

تبلیغات بومی، بهتر است یا تبلیغات بنری؟

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره تبلیغات بومی، بهتر است یا تبلیغات بنری؟

افراد به اشکال، رنگ ها و جمله های خاص واکنش نشان می دهند، و در این میان ضروری است که ارتباطات بازاریابی شما به خوبی طراحی شده باشد.

با توجه به تغییرات دائمی بازاریابی و ظهور امروزی کانالها و رسانه های اجتماعی تبلیغاتی، لازم است که روش کار خود را تکامل بخشیم.

آیا تبلیغات بومی گزینه مناسبی برای بازاریابی میباشد؟

در گذشته یکی از کارآمدترین و محبوب ترین روش های بازاریابی، تبلیغات بنری بود. بنرها و آگهی هایی که در مراسم های مختلف در دنیای دیجیتال به نمایش گذاشته می شدند.

در سال های اخیر تبلیغات بومی موجب کمرنگ شدن تبلیغات بنری شده اند. نمونه هایی از این تبلیغات که با اینفوگرافیک و اسپانسر عرضه شدند، توجه بیشتری را به خود جلب کرده و برای مخاطبان ارزش بیشتری داشته اند. 

صاحبان برند علاقه بسیاری به تبلیغات بومی دارند زیرا با یک روش نوین برای جذب مخاطب، محتوای ارزشمندی را  در اختیار خوانندگان بیشتری قرار میدهند. تحقیقات نشان داده است که ۷۰ درصد مردم بیشتر تمایل دارند تا از طریق محتوا در مورد یک کالا آگاه شوند نه تبلیغات سنتی.

تبلیغات بومی بیشتر بر اهمیت محتوای باکیفیت تاکید دارد تا از طریق ایجاد اعتماد، در مورد کالا به مخاطبان آگاهی دهد. همچنین تبلیغات بومی در ایجاد آگاهی نسبت به یک برند و هدایت افراد به سمت آن برند، موفق تر از تبلیغات بنری هستند. 

به خاطر ماهیت رقابتی بازاریابی آنلاین و آفلاین، کسب و کارها دائم در تلاش هستند تا گوشهای از ذهن مصرف کننده را به خود اختصاص دهند و با طراحی های فوق العاده و تبلیغاتی خاص در ذهن مشتریان باقی بمانند.

بازایاب ها باید خود را برای تغییرات در تبلیغات بومی آماده کنند.

قابلیت وفق دادن خود با تغییرات یک عامل اساسی در دنیای تبلیغات نوین امروز است. طرح های مختلف و شیوه های مختلف را در بازاریابی خود آزمایش کنید، تا دریابید که چه چیزی کارایی بیشتری برای برند شما دارد. 
بدون وجود یک محتوای مناسب و خواننده محور تبلیغات بومی شما فروشی نخواهد داشت. شما باید هم از نظر طراحی بصری و هم از نظر محتوای کلامی کاملا خلاق باشید.

 

 

  ثبت آگهی رایگان