در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

تاثیر فرهنگ در فروش

سه شنبه ۵ آذر ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره تاثیر فرهنگ در فروش

در محیط های کاری امروزی بهره مندی از یک فرهنگ سازمانی استوار نقطه مثبتی به شمار می آید. یک فرهنگ سازمانی خوب تأثیر درونی بسیاری بر کارکنان و بازده آنها دارد.

در آمیختن فرهنگ سازمانی و درک مشتریان از آن، یک فرهنگ سازمانی خوب به بالا رفتن فروش کسب و کار شما کمک میکند.

فرهنگ سازمان ها و تأثیرات آن صرفاً عاملی درونی به حساب نمی آید، بلکه یکی از عوامل رشد شرکت ها میباشد. در گذشته تصور میشد که میزان سودآوری یک شرکت و فرهنگ آن دو چیز کاملاً مجزا هستند. اما امروزه در واقع این دو با یکدیگر پیوند خورده اند.

خدمات خود را در نظر بگیرید. برای آنکه خود را از دیگران متمایز کنید، می توانید از فرهنگ سازمانی به نفع خود بهره بگیرید. باید مخاطب خود را بشناسید؛ و به فکر استفاده از فرهنگ برای بالا بردن فروش خود باشید، در این خصوص نکات زیر را در نظر داشته باشید:

1- همه چیز از محل کار شما شروع می شود.

نحوه رفتار یک شرکت با کارکنان خود شاخص خوبی برای پیش بینی نحوه رفتار آن با مشتریانش است. وقتی کارمندان مدام از لذت کار کردن در آن سخن بگویند، احتمال آنکه مشتریان بیشتری پیدا کنید و کسب و کارتان رونق بیشتری یابد، بیشتر خواهد بود. 

2- مشتریان خود را در امور مشارکت دهید.

برای تقویت رابطه با مشتری، هیچ راهی بهتر از فضای خارج از کار نیست. با این کار شما مشتری را وارد فضای شخصی می کنید و به آنان اجازه می دهید نیم نگاهی بر آنچه که در میان شما اتفاق می افتد، داشته باشند. 

3- چیزی را تحمیل نکنید.

اگر دیگران حس کنند، سعی دارید چیزی باشید که نیستید، نگران خواهند شد که پشت پرده چه چیزی است که از آنها مخفی می کنید. بنابراین تردید میکنند که آیا خدمات شما آن چیزی که ادعایش را دارد، واقعا هست؟

4- فرهنگ خوب مساوی است با عشق و علاقه

فرهنگ خوب به کارکنان رضایت خاطر میدهد. رضایت کارکنان در کیفیت کارشان نشان داده خواهد شد. مشتریان هم متوجه عشق و علاقه کارکنان به کارشان خواهند شد. در نتیجه فروش شرکت نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

در محیط های حرفه ای امروز، شفافیت جنبه عمومی دارد. مردم دوست دارند بدانند با چه کسی طرف هستند. امروزه خدماتی که ارائه می دهید با نحوه اداره شرکت شما و دریافت مشتریان از این طریق، به یکدیگر پیوند خورده اند.

  ثبت آگهی رایگان