در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

عدم برقراری رابطه مشتریان با برند

پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره  عدم برقراری رابطه مشتریان با برند

اگر با مشتریان متناسب با شخصیت خودشان ارتباط برقرار نکنید، از رقبا عقب می مانید. با افزایش اهمیت بازاریابی دیجیتال، مشتریان تجربه hd متناسب با شخصیت خود را انتظار دارند، و امروزه برندهای آگاه، در  تلاش برای تحقق این خواسته هستند. 

اگر برای ارتباط با مخاطبان تلاش کنید و آن ها علاقه ای برای این ارتباط نشان ندهند،؛ می تواند دلسردتان کند. ما 7 علت این اتفاق را برایتان شرح میدهیم:

1ـ بسیار خود محور هستید.

اگر می خواهید در زندگی کسی تاثیرگذار باشید، روی اهداف و مشکلاتش متمرکز شوید. به خواسته های مشتریان گوش دهید و چیزی را که دنبالش هستند، ارائه دهید. مردم با کسانی که به آن ها احساس ارزش و قدردانی بدهند، رابطه ای عمیق ایجاد می کنند.


2ـ مخاطب هدف مشخصی ندارید.

اگر برای تمامی افراد بازاریابی می کنید، با هیچ کس ارتباط برقرار نخواهید کرد! بهتر است که مخاطبان هدف تان را مشخص کنید. سعی کنید تا آن جا که ممکن است محدودش کنید تا پیام و ارزش پیشنهادی تان را به شیوه ای جذاب تر به مخاطبان ارائه دهید.

با صرف زمان برای شناخت مخاطب هدف، می توانید پیامی مناسب را، در زمانی مناسب به فردی مناسب برسانید. و این، بازاریابی قدرت مند است.

 

3ـ محتوای شما احساسات دیگران را بر نمی انگیزد.

کلمات ابزاری قدرت مند هستند، به خوبی از آن ها استفاده کنید. هر کلمه ای که می نویسید باید پیام واقعی شما را انتقال دهد. باید احساسات مناسب آن وضعیت را برانگیزد. زبان محتوا باید بتواند به خوبی مشکلات مخاطبان را انتقال دهد و راه حلی برای آنها پیشنهاد دهد. با انجام این کار، ارتباطی تاثیر گذار و ماندگار با مشتری خود برقرار خواهید کرد.

 

4ـ ارزش پیشنهادی خود را بشناسید.

به همان اندازه که شناخت خریدار اهمیت دارد، شناخت خودتان هم مهم است. تا زمانی که ارزش پیشنهادی ای که قرار است برای فروش به مشتریان ارائه کنید را به خوبی نمی شناسید، چه طور می توانید با مخاطبان ارتباط برقرار کنید؟ چیزی که شما را از بقیه متفاوت می کند پیدا کنید. سپس بازاریابی، فروش و فرهنگ داخلی کسب و کارتان را حول آن شکل دهید.

 

5ـ مخاطبان را وفادار نکرده اید.

روابط مانند یک خیابان دو طرفه هستند. کاری کنید که بین شما و مخاطبان ارتباطی دوطرفه شکل بگیرد و آن ها برای ادامه ارتباط با شما مشتاق باشند. برای این کار، راه های خلاقانه برای مذاکره مستقیم با مخاطبانتان را پیدا کنید. یک گفت وگو، ارسال یک هدیه تفکر برانگیز، به اشتراک گذاری قدردانی ای که از شما شده است، کارهایی هستند که برای این ارتباط می توانید انجام دهید. این کار ممکن است وقت گیر باشد، اما با توجه به نتایجش ارزش دارد.

 

6ـ تیم مناسبی نساخته اید.

تیم شما می تواند باعث از بین رفتن یا رشد کسب و کارتان شود. افرادی را پیدا کنید که با اهداف بلندمدت و چشم انداز کسب و کار شما هماهنگ باشند. از آن ها حمایت کنید، موفقیت شان را تشویق کنید و در زمان شکست به آن ها کمک کنید. مهم تر از این ها شاید پذیرفتن احتمال این است که استخدام کسی اشتباه بوده است.

 

7ـ بیش از حد برای نتایج بی تاب هستید.

ایجاد مخاطب طول می کشد. باید از میزان ترافیک سایت و این که اکثر کاربران چه طور از آن خرید می کنند، آگاهی داشته باشید اما اعداد به تنهایی نمایش دهنده یک مخاطب نیستند. مخاطبان شما کسانی هستند که می خواهید روی آن ها سرمایه گذاری کنید تا با خرید از شما روی کسب و کارتان سرمایه گذاری کنند! زمانی که مطمئن شدید مخاطبان مناسبت را پیدا کرده اید، مدتی هم تا دیدن نتایج کارتان طول می کشد پس برای دیدن نتایج بازاریابی روی مخاطبان هدف تان باید صبور باشید.

  ثبت آگهی رایگان