در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

افزایش کاربران شبکه های اجتماعی ( بخش اول )

یکشنبه ۱۰ شهریور ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره  افزایش کاربران شبکه های اجتماعی ( بخش اول )
  • تصویر شماره  افزایش کاربران شبکه های اجتماعی ( بخش اول )

امروزه اکثر مردم غرق در دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی هستند و نیازهای خود را از طریق این محیط ها جست و جو می کنند. جایی که کاربران می توانند یکدیگر را ملاقات و از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و یا تجربیات و خاطرات خود را در قالب یک عکس با یکدیگر به اشتراک بگذارند. در این مقاله راهکارهایی را ارائه می دهیم که منجر به افزایش تعداد مخاطبین شما در این فضاها می شود:

 

1. دکمه لایک و به اشتراک گذاری (share) صفحه شبکه اجتماعی خود را در وب سایتتان قرار دهید.

ممکن است شخصی که از وب سایت شما بازدید می کند، یکی از آن صد میلیون نفری باشد که در روز وارد حساب شبکه اجتماعی خود شده و بدین طریق شما یک مخاطب را به آسانی به دست آورید.

 

2. شبکه های اجتماعی خود را با یکدیگر همگام کنید.

تمام حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی مختلف را با انتخاب گزینه integration همگام کنید. این کار به شما اجازه می دهد تا پستی را که در اینستاگرام می گذارید، به طور همزمان در سایر شبکه ها نیز قرار دهید. 


3. از گراف جست وجوی شبکه اجتماعی استفاده کنید.

یکی از کاربران خود را در مرکز شبکه ای تارعنکبوتی تصور کنید. جستجو بر مبنای گراف به شما اجازه می دهد تا از طریق شناخت دیگر پیج های لایک شده توسط آن فرد، او را بهتر بشناسید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا تعداد بسیاری از افراد با ذهنیت مشابه را پیدا کنید. 

 

4. خدمات اختصاصی ارائه دهید.

با پاداش های واقعی مسیرتان را به سوی لایک بیشتر هموارتر کنید. یک رستوران مکزیکی زنجیره ای فقط و فقط در صفحه شبکه اجتماعی خود اعلام کرد که در یکی از شعبات، بوریتوی (یک نوع ساندویچ) رایگان عرضه می شود. با این کار سیل فالوئر و لایک به سوی این صفحه جاری شد. 

 

5. همکار پیدا کنید.

کسب و کارهایی را پیدا کنید که خدماتی مکمل شما را انجام می دهند. یک فروشنده لوازم اصلاح صورت می تواند با صفحه اختصاصی یک آرایشگاه همکاری کند. کسب و کارهایی با تعداد فالوئر مشابه پیدا کنید و با پیشنهاد تبادل تبلیغاتی، مسابقه و اسپانسرینگ به آن ها نزدیک شوید. 

 

6. لینک پیج کاری خود را در صفحه خصوصی خود نشر دهید.

می توانید مطالبی را از پیج کاری خود به صفحه خصوصی تان بفرستید تا دوستانتان از آن پیج با خبر شوند. از تمامی کارکنان بخواهید که در بخش مشخصات شغلی صفحه اجتماعی خود، لینک پروفایل شما را قرار دهند.

 

7. محتوای جدید و مرتبط  قرار دهید.

شاید به اشتراک گذاری محتوای ایجاد شده توسط دیگران بخشی از استراتژی شما باشد؛ اما مطمئن شوید که دانش و نگرش خود را نیز با دیگران به اشتراک می گذارید. محتوای جالب، از قبیل متن ها و عکس های سرگرم کننده خیلی بیشتر از محتوای تبلیغاتی به اشتراک گذاشته می شود. 

 

8. به طور مرتب ایمیل ها و شماره تلفن های مشترکین خود را با شبکه مجازی خود همگام کنید.

با توجه به ضروری بودن ارائه ایمیل به شبکه های اجتماعی می توانید با همگام سازی لیست ایمیل های مشترکین شرکت با صفحه مجازی تان، آن ها ر در شبکه بیابید. همچنین برخی از افراد شماره تلفنشان را نیز در پروفایل خود قرار می دهند؛ بنابراین با همگام سازی لیست ایمیل ها و شماره تلفن های مشترکین می توانید فالوئرهای زیادی به دست آورید.

 

9. در بخش «تماس با ما» ی وب سایت، صفحات اجتماعی تان را نیز معرفی کنید.

بازدیدکنندگان سایت از این طریق به شما دسترسی دارند؛. بهتر است روش های دیگر ارتباطی را نیز به آن ها معرفی کنید. لیست کامل و لینک تمام شبکه های اجتماعی را که در آن فعال هستید، در بخش «تماس با ما» قرار دهید.

 

10. پاسخ گو باشید.

باید به شکلی منظم به سؤالات، نظرات و شکایات کاربران پاسخ دهید.

 

11. مسابقه برگزار کنید.

برگزاری مسابقات یکی از بهترین روش های ایجاد انگیزه، جذب فالوئر و افزایش تعداد لایک است.

 

12. دیگران را پیدا و دنبال کنید.

منتظر نباشید که مردم به سراغ شما بیایند؛ به صفحات مشابه بروید و افرادی که پست هایی نظیر پست های شما را لایک کرده اند، پیدا و دنبال کنید.

 

13. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.

یکی از بهترین راه های موجود برای جذب فالوئر متعهد این است که آن ها را با هشتگ های جستجو شده شان به پیج خود بکشانید.
 

 

ادامه دارد ...

  ثبت آگهی رایگان