در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

طراحی سایت پزشکی

پنجشنبه ۸ خرداد ۹۹ رپورتاژ مشاغل
  • تصویر شماره طراحی سایت پزشکی

از آنجا که امروزه فناوری اطلاعات در حوزه اینترنت باعث شده است تا بیشتر مردم برای یافتن اطلاعات و نیازمندی های خود به جستجو در وب بپردازند، ارائه سرویس های آنلاین راهکاری موثر در رشد و توسعه کسب و کارها میباشد. حوزه پزشکی یکی از این کسب و کارها است که درصد بالایی از جستجوها را به خود اختصاص میدهد، پس میتوان گفت که یکی از مهمترین ابزارها برای معرفی خدمات پزشکی به جامعه، طراحی سایت پزشکی جامع و جذاب و البته کاربردی می‌باشد.

عده ای از دوستان پزشک عنوان میکنند که لزومی به داشتن یک سایت نیست، زیرا از قدیم ویزیت شدن و نوبت دهی انجام میشد و اکنون هم به همین صورت است. شما هم با این عقیده موافق هستید؟ پزشکان محترم و عزیز این بخش مخصوص شماست، همراه تیم آریاهاست باشید شاید نظرتان تغییر کرد.

 

مهمترین دلایل برای طراحی سایت پزشکی

امروزه بیشتر افراد برای دستیابی راحت به سوالات و نقاط مبهم موجود در ذهنشان سعی میکنند با جستجو در اینترنت به جواب برسند، این حتی شامل انجام کارهای روزمره شان هم میشود: جستجو درباره آرایشگاه ، رستوران ها ، خدمات سیر و سفر ، گرفتن اطلاعات دارویی و درمانی و حتی مشاهده نمونه کارهای پزشکان و ….

با داشتن یک وبسایت پزشکی حرفه ای ، میتوانید رزومه کاری خود را در اختیار افراد قرار دهید، بدین ترتیب کسی که بدنبال تخصص شما باشد براحتی میتواند شما را پیدا کند. همچنین مراجعه حضوری بیماران به مطب پزشک یا درمانگاه ها از یک طرف موجب اتلاف زمان و انرژی بیمار و از طرف دیگر پیامدهایی مانند افزایش ترافیک شهری، بروز اثرات منفی روحی و روانی بیمار در اثر منتظر ماندن در اتاق انتظار و …. را بهمراه دارد، داشتن امکان رزرو وقت بصورت آنلاین و بدون حضور فیزیکی در مطب آنهم در مواقعی که وقت برای بیمار اهمیت دارد، میتواند علاوه بر افزایش ارتباط شما با بیمارانتان ، حس اعتماد را هم افزایش دهد.

همچنین شما با قراردادن مقالات و تجربیات خود و در میان گذاشتن آنها با سایر همکارانتان ، خصوصا همکاران کم تجربه و تازه کار، میتوانید بصورت رایگان تعداد بازدید سایت خود را به افزایش داده  و به صدر نتایج جستجوها بیایید. اگر فردی با جستجو در رابطه با بیماری خود مطلب جالبی در سایت شما پیدا کند، مطمئنا سایت شما را به دوستان خود معرفی خواهد کرد و بدین ترتیب بازدید کنندگان سایت شما، مراجعه کنندگان شما خواهند شد.

امکانات سایت پزشکی

  • نمایش رزومه و نمونه کارهای پزشک
  • رزرو و تعیین وقت، و امکان پرداخت آنلاین ویزیت
  • امکان مشاوره رایگان با پزشک
  • انتشار اخبار و تازه های پزشکی
  • مشخص کردن مکان دقیق مطب در گوگل مپ
  • به اشتراک گذاشتن نظرات و سوالات و تجربه های بیماران

 

بخش های مختلف سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی با توجه به کارکرد سایت انجام می شود، عمدتا سایت های پزشکی بخش های زیر را دارا هستند:

  • درباره ما

در این قسمت پزشک درباره توانایی ها و افتخارات خود، رزومه تحصیلی و کاری اش مطالبی را در اختیار کاربران قرار میدهد. این کار به کاربر اجازه میدهد تا در خصوص پزشک بیشتر بداند و باعث ایجاد ارتباط و اعتماد در او میشود.

  • تماس با ما

یکی از اساسی ترین بخش های طراحی سایت پزشکی وجود این صفحه میباشد که از این طریق افراد میتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند، نظرات و پیشنهادات و یا انتقادات خود را مطرح کرده و حتی نسبت به ویزیت اقدام نمایند.

  • رزرو آنلاین

این قسمت برای یک پزشک فقط به منظور رزرو نوبت میباشد، اما در مراکز درمانی و بیمارستان ها شامل جستجوی پزشک، تفکیک پزشکان به لحاظ تخصص و رزرو آنلاین خواهد بود.

  • اطلاعات پزشکی و تحقیقات

وجود این بخش در بیشتر سایت های پزشکی ضروری است، زیرا مقالات علمی را در مورد بیماری ها و درمان آنها در اختیار کاربران قرار میدهد.

  • ثبت کاربر و عضویت

وجود این بخش باعث میشود تا بیماران امکان رزرو آنلاین و رهگیری آن را داشته باشند.

  • موتور جستجو

از آنجا که سایت پزشکی صفحات متعددی دارد، وجود این جستجوگر اجازه میدهد تا کاربران به راحتی به دنبال موارد موردنظر خود بگردند.

  • سوالات متداول 

یکی از قسمت های جالب سایت بخش پرسش و پاسخ یا لیستی از سوالات متداول بیماران به همراه جواب در سایت میباشد، که بدین ترتیب در وقت خود و بیماران صرفه جویی میکنید. همچنین با راه اندازی امکان چت برای بیماران میتوانید اعتماد آنان را بیشتر جلب کنید.

 

در دنیای امروز پزشکانی که برای معرفی خود و خدماتشان از شبکه های اجتماعی پربازدید بهره میبرند، موفق تر هستند. حال با خود صادق باشید، وقت طراحی سایت رسیده یا نه؟

 

طراحی سایت پزشک متخصص

طراحی سایت تجهیزات آزمایشگاهی

طراحی سایت ملزومات پزشکی 

طراحی سایت کلینیک درمانی

  ثبت آگهی رایگان