در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

14 عادت میلیونرهای خودساخته

یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۹ مقالات
  • تصویر شماره 14 عادت میلیونرهای خودساخته

توماس کرلی نویسنده یکی از پر فروش ترین کتاب ها در زمینه موفقیت، 5 سال از زندگی اش را صرف مطالعه عادت های روزانه 177 میلیونر در سراسر جهان کرد:

" در تحقیقاتم، پی بردم که عادات روزانه هر فرد میزان موفقیت او در آینده را تعیین میکند. علت بیشتر اتفاقاتی که در زندگی شخصی افراد رخ می دهد، مثل داشتن رابطه های خوب یا بد، فقر یا ثروت، سلامتی یا بیماری و ...، عادت های روزانه او هستند. "

برای کسب موفقیت باید عادات بد را تغییر داد و مسیر زندگی را عوض کرد. گاه تغییر و اصلاح عادتها بسیار دشوار است، خصوصا اگر مدت زمان مدیدی را همراه ما بوده اند اما غیرممکن نیست.

 

در این بخش 14 عادت افراد ثروتمند را به ترتیب بیان میکنیم:

1. سحرخیزی

حدودا نیمی از ثروتمندان سه ساعت زودتر از خواب برمی خیزند. بدین ترتیب فرصت لازم برای رسیدگی به اتفاقات پیش بینی نشده در طول روز مانند یک قرار ملاقاتناگهانی و یا رساندن کودک به دکتر را خواهند داشت.

2. ورزش

حدود 76% از ثروتمندان روزانه حداقل 30 دقیقه ورزش های هوازی مانند کاردیو، دویدن تند و آرام، پیاده روی و دوچرخه سواری انجام میدهند.

3. معاشرت با افراد موفق

افرادی که با آنها معاشرت میکنید، تضمین کننده موفقیت شما در آینده هستند. افراد ثروتمند دائما بدنبال افراد مثبت اندیش، هدفمند و با انگیزه میباشند. انتقادهای مخرب و منفی تنها شما را از مسیر موفقیت دور میکند.

4. مطالعه مداوم

این افراد حداقل نیم ساعت در روز را مطالعه میکنند. هدف آنها از کتاب خواندن یادگیری و افزایش دانش است نه تفریح و سرگرمی و گذراندن اوقات. 

«کرلی» سه مدل ژانر محبوبی که این افراد برای خواندن کتاب انتخاب می کنند را زندگینامه افراد موفق، خودآموزی و خودسازی و تاریخ معرفی کرده است.

5. هدفمند بودن

افراد ثروتمند اهداف و رویاهایشان را با انگیزه بسیار دنبال می کنند. آنچه در این راه به دست می آورند آن ها شادتر و موفق تر از قبل میسازد. علاقه به شما انگیزه رویارویی با مشکلات و سختی ها را میدهد. 

6. درآمد زایی از منابع مختلف

ثروتمندان خودساخته به یک منبع درآمد قانع نیستند. 65% این افراد بیشتر از سه منبع درآمدزایی دارند که میتوان به خرید و فروش ملک، بورس و سهام داری اشاره کرد.

7. مثبت اندیشی

اگر چند دقیقه به درستی فکر کنید، متوجه میشوید که افکار منفی بسیاری در ذهن شما وجود دارد. نگران نباشید با تمرین کردن می توانید آن ها را عوض کنید. 

8. همرنگ جماعت نشدن

ثروتمندان راه خود را مشخص میکنند و در ان مسیر پایدار هستند، آنها جامعه را می سازند و با جامعه همرنگ نمیشوند. 

9. آداب معاشرت منحصر بفرد

این افراد در زمان تولد یا عروسی در حد توانشان یک یادداشت، گل یا کادو میفرستند و بدین صورت از کسانی که برایشان زحمت کشیده اند تشکر میکنند، این آداب معاشرت برای همیشه در اذهان باقی میماند و آنها را محبوب میسازد.

10. کمک کردن

هر چقدر به دیگران در رسیدن به آرزوهایشان کمک کنید، به همان اندازه موفق تر می شوید. هیچکس بدون داشتن یک تیم موفق و حمایت گر، به اهدافش دست نمی یابد.

11. فکر کردن

افراد ثروتمند روزانه 15 تا 30 دقیقه به موضوعاتی مثل کار، مسائل مالی، خانواده و دوستان شان، سلامتی، مشکلاتی که در زندگی شان وجود دارد و روابط کاری فکر میکنند.

12. نظر گرفتن از دیگران

از انتقاد نترسید، نظرات دیگران دریافت و از آن ها استفاده کنید. این کار باعث میشود مشکلات ساختاری را که تاکنون به آن فکر نکرده بودید، پیدا کنید.

13. درخواست کردن

از رد شدن نترسید و درخواست کمک کنید، تا به آنچه که میخواهید دست یابید. گاه موفقیت به تنهایی صورت نمیگیرد و شما باید کمک داشته باشید.

14. ریسک پذیری

ثروتمندان افراد شجاعی نیستند، اما زمانیکه ریسک میکنند از قبل تمام جنبه های آن را بررسی کرده اند. آنها بارها شکست خورده اند، از آن درس گرفته اند و دوباره کارشان را شروع کرده اند.

 

  ثبت آگهی رایگان