در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

روش های جدید کسب درآمد

پنجشنبه ۱ اسفند ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره روش های جدید کسب درآمد

فروش مستقیم یا B2C روندی فوق العاده در اینترنت است. جمعه سیاه اکنون یک رقیب دارد: دوشنبه مجازی که خریدهای آنلاین فروش بیشتری داشته اند.

مجله اسلیت درباره مشکلات اقتصادی آمریکا می گوید:

" هزاران فروشنده شغل خود را بخاطر وجود اینترنت از دست داده اند "

اکثر مردم به دلیل راحتی، قیمت مناسب و در دسترس بودن تمایل به خرید آنلاین دارند. با خرید آنلاین دیگر مجبور به رانندگی در خیابان های شلوغ، ماندن در ترافیک، پیدا کردن جای پارک و ترس از جریمه شدن، و چانه زدن با فروشندگان نیستند.

اقلامی مانند: کتاب، آلبوم های موسیقی، وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، کفش، لباس، تجهیزات پزشکی، مبلمان، هدایایی از هر نوع، از شرکت های مختلفی در سراسر دنیا، توسط میلیون ها نفر و بدون دخالت هیچ فروشنده ای خریداری می شود. تمایل مردم به خرید آنلاین به معنای کاهش مشاغل خرده فروشی ست.

آیا خرید آنلاین واقعا بر اقتصاد تاثیر گذار است؟ 

پاسخ به این سوال ساده است: خیر! 

با آنکه خرید و فروش انلاین روز به روز در حال افزایش است؛ اقتصاد تغییری نخواهد کرد و شاید حتی بهتر نیز بشود.

علاقه به خرید آنلاین به وسیله اخبار رسانه ها و تبلیغات اینترنتی در مردم روز به روز بیشترمی شود. زاپوس دات کام (یک سایت فروش لباس و کفش) و آمازون نمونه های موفق در این زمینه هستند. امروزه بسیاری از شرکت ها هم فروش سنتی و هم فروش آنلاین دارند. و بیشترین ترجیح آن ها فروش آنلاین است.

یک فروشنده آنلاین می تواند یک محصول را ارزان تر بفروشد، زیرا هزینه اجاره مکان و دستمزد فروشنده ای پرداخت نمیکند

حال زمان آن است که فروشندگان درباره بازار هدف خود به مطالعه بپردازند، علاقه ها را در زمینه های خاص با هم ترکیب کنند و تصمیم بگیرند که بهتر است چه کاری انجام دهند. 

مشاغل مرتبط با فروش، در هرجایی که اقتصاد بخواهد رشد میکنند. با نگاه به پتانسیل های موجود و رشد روزافزون اینترنت، همه نوع شغلی به فروش نیاز دارند. 

شاید کسب و کار آنلاین تعدادی از مشاغل را منسوخ کرد اما ده برابر امکان ایجاد مشاغلی جدید را فراهم آورد. پس کسب و کار آنلاین هم یک انقلاب است و هم یک تحول که اشتغال زا بوده اند. تنها با چند کلیک، در حالی که راحت در منزل نشسته اید، خرید مورد نظر خود را انجام می دهید.

البته هنوز هم هستند کسانی که عاشق خرید کردن از مغازه ها هستند، کتاب های بزرگ را به کتاب های الکترونیکی ترجیح می دهند و دوست دارند قبل از خرید هر چیز، آن را لمس کنند. اما این افراد در حال پیر شدن هستند و امروزه افراد زیر ۲۰ سال اینترنت را اولین منبع برای ارتباطات، خرید و دانلود می دانند.

اگر میخواهید در آینده راحت زندگی کنید، به خرید آنلاین عادت کنید، از فرصت های فروش بهره مند شوید. 

  ثبت آگهی رایگان