در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

روش های ایجاد بازارکار جدید

یکشنبه ۱۶ تیر ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره روش های ایجاد بازارکار جدید

یک روش کاملا ریسکی وجود دارد که شاید برخی مواقع پاداش های بزرگی را به همراه داشته باشد: خلق یک بازارکار جدید.

بهترین راه برای این امر، پیدا کردن مشکل است. برخی مشکلات هیچ راه حلی ندارند و تنها راه حل شما همان بازار جدید است. امروزه مینی وَن ها تمام جاده ها را پر کرده اند، اما زمانی نه چندان دور، هیچ بازاری برای آن ها وجود نداشت.

در اینجا روش های موثر در این مورد را با هم مرور میکنیم:

1. از ابتدا سخت کار کنید.

هیچ چیز بدون تلاش به دست نمی آید، اگر موفقیت های کوچک خود را جمع کنید، اعتماد به نفس شما بالا می رود و میبینید که انجام هر کاری ممکن است، فقط به تلاش نیاز دارد.

۲. نوآوری های کوچک مهم هستند.

حتی اگر  تازه شروع به کار کرده اید، می توانید به راه هایی برای کارآمدی و درآمد بهتر بیندیشید. برای مثال در خانه تان با تغییر دکوراسیون، در هر فصل یک خانه کاملاً جدید داشته باشید.

برای موفق شدن ایجاد تغییرات لازم است اما این تغییرات لزوماً نباید بزرگ باشند، می توانید با جمع کردن تغییرات کوچک نیز موفق شوید، می توانید راه های جدیدی برای فروش و توزیع پیدا کنید، این تفاوت ها هستند که باعث موفقیت شما خواهند شد.

۳. به نفع دیگران کار کنید نه فقط برای خودتان.

اگر شما برای دیگران کاری انجام دهید نتیجه ی آن را چند برابر خواهید دید، این نوعی بیمه است. اگر در داد و ستد خود دیگران را نیز سهیم کنید، در بلندمدت سود بیشتری نصیبتان خواهد شد.

۴. هیچ گاه نگران وضعیت مالی خود نباشید.

 اگر شما در تجارت تمرکزتان را بر روی حساب کردن دارایی هایتان گذاشته اید، بدانید آخر کارتان رسیده است، این نشان می دهد که شما هیچ برنامه و امیدی به آینده ندارید و به فکر برنامه های بلندمدت نیستید و همین موجب زوال کارتان می شود.

۵. اگر به کارتان اطمینان داشته باشید همه چیز برای شما ممکن خواهد بود و هر مانعی را می توانید از سر راه خود بردارید.

اکثر افراد بر این تصور هستند که با تمام وجود در مقابل مشکلات می ایستند، اما این طور نیست، به طور معمول افراد تنها از ۱۰ درصد توانایی های خود استفاده می کنند. باور داشته باشید که میتوانید و آنگاه موفق خواهید شد.

۶. موقعیت های زندگی نامحدود هستند.

تنها زمانی قادر خواهید بود آن موقعیت ها را ببینید که خود را وقف کار کنید. فکر کردن کار مشکلی است اما می تواند موجبات رشد و خلاقیت شما را فراهم سازد.

 

از تغییر و ایجاد موقعیت های تازه نترسید، به خود و کارتان باور داشته باشید. یقینا با سخت کوشی و نظم موفق خواهید بود.

  ثبت آگهی رایگان