در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

تبلیغات بنری

یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره تبلیغات بنری

تبلیغات بنری قدیمی ترین شکل تبلیغات هستند که توانسته اند بر روی مشتریان تأثیر بگذارند، از تبلیغ یک محصول جدید یا یک سرویس تا نام تجاری خودتان.

مزایای تبلیغات بنری

1. دیده شدن و فروش بیشتر

از طریق تبلیغات بنری آگهی ها بیشتر قابل مشاهده هستند و مشتریان واقعی فورا متوجه می شوند. پیشنهاد یا محصول به آنها نشان داده می شود و فروش را افزایش می دهد. مشتریان علاقه مند به آن محصول، خرید کرده و حتی اگر آنها محصول را خریداری نکنند، مدت زمان پیشنهاد را در ذهن خود حفظ خواهند کرد.

2. گرافیکی و انیمیشن بودن

شما می توانید در مورد محصولات خود، از گرافیک و حتی انیمیشن استفاده کنید. این روزها تبلیغات تلویزیونی در آگهی های جاده ها یا ساختمان های متقابل بیشتر است. گرافیک بنر به شما آزادی می دهد تا محصول خود را به گونه ای طراحی کنید که به مشتریان متصل شود.

3. ساختن نام تجاری شما

برند و نام تجاری بسیار مهم است زیرا مشتریان در مورد محصول مطلع میشوند. آگهی ها می توانند به شما در این امر کمک کنند؛ زیرا شما می توانید محصول خود را در مکان ها و دوره های مختلف تبلیغ کنید. مردم متوجه نام تجاری و لوگو شما و زمان تخفیفات و ارائه محصولات جدیدتان میشوند.

4.مقرون به صرفه، سریع و آسان بودن

بنر تبلیغاتی می تواند به راحتی راه اندازی شود. فقط کافیست تا با 02166176625 برای طراحی بنر و شرایط مورد نیاز خود تماس بگیرید. همچنین تبلیغات بنر نسبت به سایر انواع تبلیغات مانند تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات روزنامه ها یا انتشارات مطبوعات شکل آسانتری دارد.

  ثبت آگهی رایگان