در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

ترفندهای تبلیغات برای فروش بیشتر

یکشنبه ۸ دی ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره ترفندهای تبلیغات برای فروش بیشتر

یکی از بهترین روش ها برای آگاه کردن مردم از محصولات یا خدماتتان، تبلیغات است. تبلیغات موفق باعث برقراری ارتباط با مخاطبان میشود. 

شرکت ها برای معرفی خود و فروش بیشتر محصولاتشان از ترفندهایی استفاده می کنند که گاها نام حقه به آنها میدهند. 

با توجه به آنکه هر روزه ما با بمباران تبلیغات روبرو هستیم و این تبلیغات شامل تابلوهای تبلیغاتی و تلویزیون گرفته تا تبلیغات اینترنتی و شبکه های اجتماعی میشوند، تبلیغی موفق میشود که در کسب مشتری بهتر عمل کند.

بعنوان مدیر تبلیغاتی شرکت برای داشتن مشتریانی وفادار و افزایش فروش میتوانید با اجرای 7 ترفند زیر موفق شوید:

1. تبلیغات خنده دار

مطلبی که ناخودآگاه باعث خنده شود، توجه را بیشتر جلب میکند. ممکن است ما گاهی حتی متوجه منظور تبلیغ هم نشویم اما همین که مقداری برایمان خنده دار باشد، آن شرکت موفق شده و توجه ما را از آن خودش کرده است.

2. برانگیخته شدن عواطف و احساسات

وقتی برای خرید یا استفاده از یک محصول هیجان زده و خوشحال هستید، این تأثیر تبلیغات آن محصول است. این برانگیخته شدن از طریق احساساتی چون:

  • امیدوار کردن :  تبلیغاتی که به شما وعده زیباتر شدن، بهتر شدن و لاغر شدن و... را میدهند.

  • اعتماد: استفاده از یک شخص معروف که مردم او را دوست داشته و به او اعتماد دارند. 

  • لذت: هر آنچه که بتواند زندگی را برای مصرف کننده لذت بخش تر کند، راحت تر به فروش می رسد.

  • هیجان دادن: " بشتابید وگرنه تمام می شود. " همه ما بارها این جملات را شنیده ایم، حتماً دلیلی وجود دارد که ما را به عجله درخرید تشویق می کنند. 

3. احساس جا ماندن از دیگران و کمال گرایی 

مشتری باید فکر کند که از چیزی جا مانده است، در این هنگام عجله میکند و این میتواند انگیزه خوبی برای خرید باشد. مشتری باید فکر کند که وقت زیادی ندارد و باید همین حالا خرید کند وگرنه یک فرصت استثنایی را از دست میدهد.

4. استفاده از هنرپیشه ها و مردم جذاب 

در تبلیغات لباس ورزشی از ورزش کار معروف و خوش چهره و خوش هیکل استفاده می کنند تا مردم تحت تأثیر قرار بگیرند و فکر کنند مانند این ورزش کاران لباس به تن شان می آید.

5. به کار بردن تکرار

تکرارهای بیش از حد باعث می شود، که تبلیغ در ذهن بیننده بماند. بعلاوه هر چقدر تکرار کنید که به این محصول نیاز دارید، به مشتری تلقین می شود که به این محصول نیاز دارد.

6. ارزان بودن

حتماً تبلیغ های بسیاری را دیده ایدکه در آن قیمت خرید ذکر شده است. این مساله باعث جلب توجه بیشتر مشتری میشود.

7. خوشآیند بودن

ایجاد یک حس خوب مانند به تصویر کشیدن یک خانواده شاد، استفاده از رنگ‌های روشن و فرح‌بخش، شوخ‌طبعی یا زنده کردن عواطف و احساسات لطیف انسانی برگ برنده برند شما خواهد بود. 

 

برای داشتن تبلیغات موفق، از همان ابتدا هدفتان باید مشخص باشد.  تبلیغات کمک می‌کند تا مردم شما را بشناسند؛ اما آنچه یاد شما را در خاطر آنها نگه می‌دارد و شاید خود یک تبلیغ فوق العاده برای شما باشد، کیفیت محصولات و خدمات شماست. 

  ثبت آگهی رایگان