در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

نکات مدیریت زمان در فروش

پنجشنبه ۲۱ آذر ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره نکات مدیریت زمان در فروش

انتخاب های افراد در به تاخیر انداختن امور ، تفاوت بین موفقیت و شکست است. به تعویق انداختن کارها، تاخیر در برنامه ریزی و نداشتن اطلاعات درباره محصول مهم ترین عواملی هستند که موجب می شوند شما زمان را در فروش از دست بدهید.

نکات مدیریت زمان در فروش :

1- چگونه از عقب انداختن کارها جلوگیری کنیم؟

یک برنامه ریزی درست داشته باشید، کارهایتان را اولویت بندی کنید. وقتی روز کاری تان آغاز می شود، سعی کنید در اولین فرصت کار مهمی انجام دهید این کار باعث می شود در طول روز بازدهی بالاتری داشته باشید.

2- تماس تلفنی را ناتمام نگذارید.

زمانی که اطلاعات لازم را برای فروش تلفنی در اختیار ندارید، زمانتان را از دست میدهید. زمانی که در حال صحبت با مشتری متوجه شدید نمی توانید فروش را تکمیل کنید و آن را به تماس بعدی موکول کنید.
 

3- نداشتن دانش درباره محصول

نداشتن اطلاعات درمورد محصول می تواند تمام تلاش های شما را در خصوص فروشتان نقش بر آب کند. نکته می توانید با اختصاص دادن زمان و مطالعه مناسب، این مشکل را حل کنید. تمام جزئیات مربوط به کالا و خدمات آن را شناسایی کنید. آموخته هایتان را مرور کرده و از نکات مهم یادداشت برداری کنید.

4- قرار ملاقات های تایید نشده

گاهی فروشندگان برای ملاقات با مشتری مسافت زیادی را طی کرده و با رسیدن به محل ملاقات، متوجه می شوند که مشتری در دفترش نیست، قرار ملاقات دارد و یا نمی تواند با او صحبت کنند! همیشه قرارهای کاری تان را چک کنید تا باعث از دست رفتن وقتتان نشود.

  ثبت آگهی رایگان