در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

راهکارهایی برای ترغیب افراد به همکاری

پنجشنبه ۱۸ مهر ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره راهکارهایی برای ترغیب افراد به همکاری

حس خوبی نخواهد داشت اگر بدانید می توانید آدم هایی را که با شما ملاقات می کنند، وادار کنید دوست تان داشته باشند و بخواهند با شما کار کنند؟ 

بسیاری از فروشنده ها کاریزما دارند. همین که آنها را می بینید، دوست شان دارید و از آن ها خرید می کنید. حتی اگر بهترین محصول یا بهترین قیمت را نداشته باشند.

به نظر می رسد آدم های کاریزماتیک بهمین شکل به دنیا می آیند. با یک توانایی ذاتی و غیرعادی در فروش . از قوانین مرسوم پیروی نمی کنند. زیاد می خندند و زیاد حرف می زنند.
در این بخش راهکارهایی را به شما معرفی میکنیم که با رعایت آنها میتوانید تا حدودی کاریزماتیک و موفق باشید:

1. انسان ها تمایل دارند با کسانی کار کنند که دوست شان دارند. پس جوری رفتار کنید که دوست تان داشته باشند. مودب و صبور باشید. 

2. مردم، جذب آدم هایی می شوند که سر حرف شان می ایستند. اگر قولی می دهید، دقیقا چیزی را که گفته اید، انجام دهید.

3. مردم به آدم های خوش قلب اعتماد می کنند. وقتی به آن ها توصیه ای می کنید که به آن ها بیش تر از خودتان سود می رسانید، به خوش قلبی تان ایمان می آورند.

4. مردم تمایل دارند با آدم هایی کار کنند که در کارشان تخصص داشته باشند. پس در زمینه فعالیت تان از طریق تمرین، تحقیق، تعلیم، آموزش و مطالعه تخصص پیدا کنید. 

5. مردم دوست دارند که سرمایه شان را در اختیار آدم های صادق، بااخلاق و درست قرار دهند. پس دروغ نگویید. 

6. مردم به اشخاصی گرایش دارند که از نظر ظاهری، گیرا باشند. بنابراین تغذیه  سالم داشته باشید. ورزش کنید. لباس مناسب بپوشید و به بهداشت فردی تان اهمیت دهید.

7. مردم با آن هایی که واقعی به نظر بیایند، راحت ترند.  پس صمیمی و دوستانه رفتار کنید. عوض صحبت کردن از خودتان، درباره ی آن ها سوال کنید.

8. مردم به افرادی که به آن ها گوش می دهند و توجه می کنند. شما دو گوش دارید و یک دهان؛ پس باید دوبرابر چیزی که می گویید، گوش دهید.

9. مردم کنار کسانی که مثل خودشان هستند، احساس راحتی می کنند.  یک مورد مشترک بین خودتان پیدا کنید. و از همان برای برقراری رابطه استفاده کنید.

10. مردم جذب افراد فروتن می شوند. خودستایی نکنید و هیچ وقت از میزان درآمدتان حرف نزنید.

11. مردم تحت تاثیر اشخاصی قرار می گیرند که پرمشغله به نظر می رسند. هیچ وقت به یک مشتری تاثیرگذار بگویید اوضاع کساد است و شما به او احتیاج دارید. 

12. مردم تمایل دارند افراد مفید، دور و برشان باشند. افرادی که با آن ها زندگی شان راحت تر می شود و در وقت شان صرفه جویی می کنند. و ترجیح می دهند با آدم های منعطف و انطباق پذیر سروکار داشته باشند؛ نه آدم های خشک.

برای داشتن هر یک از این مهارت ها به خودتان تبریک بگویید و برای نداشتن آنها، تلاش خود را بیشتر کنید. برای بوجود آوردن و پرورش هر یک، به زمان احتیاج دارید، از همین امروز شروع کنید!

  ثبت آگهی رایگان