در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

قوانین طلایی بازاریابی شبکه های اجتماعی

پنجشنبه ۱۱ مهر ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره قوانین طلایی بازاریابی شبکه های اجتماعی

همواره قوانین مهم  بسیاری برای مدیران رسانه های اجتماعی وجود دارد. از جمله این قوانین طلایی میتوان به تعیین اهداف مناسب رسانه های اجتماعی  تا درک واقعی از رفتار مصرف کننده و اجرای آن در استراتژی بازاریابی در اشکال مختلف نام برد.

 

1. برقراری ارتباط


کلمه "برقراری ارتباط" از واژه لاتین "communis" گرفته شده است که منشأ آن کلمه "جامعه" است. ارتباط اجتماعی برای کارهای روزمره مدیران رسانه های اجتماعی ضروری است زیرا به شما کمک می کند تا یک مخاطب وفادار بسازید.

نکته اصلی  برقراری ارتباط با مخاطب خود است. با هر پست و پاسخ شفاف و صادقانه در رسانه های اجتماعی، یک ارتباط واقعی برقرار کنید. با گذشت زمان ، انجام این کار باعث ایجاد اعتماد در مخاطبان شما خواهد شد. آنها به شما به عنوان منبع اطلاعات و راهنمایی های معتبر نگاه می کنند.

 

2. به اشتراک بگذارید.


به اشتراک گذاشتن محتوا در رسانه های اجتماعی به اعتبار یک برند اهمیت می دهد، زیرا شما برای مخاطبان خود و مخاطبان بالقوه ای که شاید تاکنون از شما نشنیده اند، ارزشی قائل هستید. اشتراک گذاری راهی است که مارک ها محتوای جذاب خود را که در ساخت آنها بسیار سخت کار کرده اند ، تقویت می کنند.

نکته اصلی اشتراک گذاری ، ایجاد تجربیات منحصر به فرد در بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی است. هر قطعه محتوایی که به اشتراک می گذارید باید در هر کانال دیگری که از طریق آن به اشتراک می گذارید ، احساس بومی کند.

 

3. اندازه گیری کنید.


وقتی چهار سال پیش برای اولین بار بازاریابی را شروع کردم ، اندازه گیری موفقیت ها و شکست ها و تلاش های رسانه های اجتماعی من را ترساند. در ابتدا ، نمی دانستم چه چیز را اندازه گیری کنم و بعد یک باره نگران میشدم که اگر به آمار اضافه نشود... اگر به اهدافم نرسم ... ، یعنی در کارم خوب و موفق نیستم. 

اندازه گیری نتایج بازاریابی رسانه های اجتماعی شما پایان ندارد - این فقط آغاز است.

ردیابی داده های اجتماعی به شما اجازه می دهد تا به عنوان مدیران رسانه های اجتماعی در شغل خود بهتر شوید. این امکان را فراهم می کند که با اطمینان خاطر بتوانید دقیقاً به آنچه کار می کند و آنچه وجود ندارد، اشاره کنید. 

 

4. ایجاد کنید.


مردم در به خاطر سپردن اطلاعات تصویری باورنکردنی هستند. مطالعات نشان داده است که اضافه کردن تصویر به بخشی از اطلاعات می تواند حافظه را تا 65٪ افزایش دهد. یک مطالعه دیگر از Adobe نشان داد که خریدارانی که ویدیوی یک برند را مشاهده کرده اند ، 1.81 برابر بیشتر از کسانی که ویدیو را مشاهده نکرده اند ، محصول را خریداری کردند. ایجاد تصاویر جذاب و ویدئویی یکی از این قوانین مهم رسانه های اجتماعی است.

 

5. سرچشمه بگیرید.

"هیچ چیز به عنوان یک ایده جدید وجود ندارد. ما بسیاری از ایده های قدیمی را به کار می گیریم و آنها را به نوعی کالئیدوسکوپ ذهنی می گذاریم. "

این یک نقل قول عالی است ، بسیاری اوقات ایده های اصلی و موفق ما تلفیقی زیبا از چندین ایده دیگر به یک ایده است.

لازم نیست که برای چرخاندن مطالب فوق العاده ای که مخاطبان دوستشان دارند ، چرخ را دوباره اختراع کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چرخ را بهتر از قبل انجام دهید.

  ثبت آگهی رایگان