در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

تبدیل مخاطب به مشتری

پنجشنبه ۱۷ مرداد ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره تبدیل مخاطب به مشتری

امروزه شبکه های اجتماعی به ابزارهای جدیدی برای بازاریابی تبدیل شده اند. فیسبوک بیش از 1.9 بیلیون کاربر در سراسر جهان دارد و بیش از 1 بیلیون نفر به طور روزانه وارد حساب کاربری خود می شوند. بسیاری از افراد از تلفن های همراهشان استفاده می کنند و این دلیل مهمی است که باید سایتتان با گوشی های همراه سازگارباشد. داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کارتان ساده و رایگان است و بسیاری از کسب و کارها از این فرصت به خوبی بهره میبرند.

داشتن طرفدار در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است، اما مهمتر از آن داشتن مشتری است. چطور می توان هوادار را به مشتریانی وفادار تبدیل کرد؟ چطور می توان کسب و کار خود را بین تمام رقبا متمایز کرد؟ چگونه با مدیریت محتوا، کاربران را از شبکه های اجتماعی به وب سایت خود جذب کنیم؟


1- محتوای باکیفیت خلق کنید.

ممکن است وب سایت و شبکه اجتماعی تان از گرافیک فوق العاده ای برخوردار باشد، اما محتوای مناسب از همه چیز مهم تر است. محتوای مناسب جذابیت شما را برای موتورهای جستجو بالا می برد و گوگل هم خواستار محتوای با کیفیت است. گوگل 31 درصد از کل ترافیک وب را در دست دارد.

محتوای با کیفیت کمک می کند که از مرحله آگاهی برند، یک گام فراتر بگذارید و به کلیک شدن وب سایتتان برسید و هوادارانتان تبدیل به مشتری شوند. محتوا می تواند باعث ارتباط بیشتر بین شما و طرفدارانتان شود. اگر مخاطبان هدفتان را شناسایی کنید، می توانید موضوعات مورد علاقه آن ها را ایجاد کنید. در این صورت به جای اینکه مستقیم به فروش محصولات و خدماتتان اشاره کنید، ارتباط مستحکم تری با آنها برقرار می کنید که بیشتر به برندتان کمک می کند. شبکه های اجتماعی قابل اشتراک گذاری اند و تاثیر قابل توجهی در معرفی برندتان دارند.

2- به مخاطبان یک دلیل برای کلیک کردن بدهید.

عنوان هر پست اولین چیزی است که باعث جلب توجه مخاطب می شود. از عنوان هایی که قابلیت کلیک شدن بالایی دارند، استفاده کنید. عنوان ها باید  ارزش آفرینی کنند و حس کنجکاوی مخاطب را برانگیزند.

باید مخاطبان را به آسانی و مستقیماً به سمت هدف مورد نظرتان هدایت کنید. اگر محتوای تولیدی تان هیچ راهنمایی برای چگونگی استفاده از اطلاعات ندهد، قطعاً مخاطبان را از دست خواهید داد. داشتن یک استراتژی مستحکم کسب و کار در شبکه های اجتماعی راه بسیار مناسبی جهت ارائه و در معرض نمایش قرار دادن محصولات و خدمات شما بدون از دست دادن بخش زیادی از بودجه بازاریابی تان است.

3- از مخاطبان اطلاعات دریافت کنید.

محتواها را به شرط پر کردن فرمی شامل نام و آدرس ایمیل، به مخاطبان عرضه کنید. کاربرانی که به کار شما علاقمند هستند فرم را پر می کنند و از این طریق می توانید با آن ها بیشتر در ارتباط باشید یا برایشان خبرنامه ارسال کنید.

4- به هوادارانتان گوش دهید.

شبکه های اجتماعی بهترین جا برای فهمیدن طرز فکر مخاطبانتان است. اگر با کاربرانتان ارتباط متقابل برقرار کنید، آنها به مشتریانی وفادار تبدیل خواهند شد. اگر به مشتریان احساس ارزشمند بودن منتقل شود، آنها نیز به شما وفادار خواهند بود و حتی شما را به دیگران هم معرفی خواهند کرد. همیشه از مخاطبان بازخورد بگیرید و به نیازهای آن ها توجه کنید.

  ثبت آگهی رایگان