در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

ویژگی های یک تبلیغ موثر

سه شنبه ۱ بهمن ۹۸ مقالات
  • تصویر شماره ویژگی های یک تبلیغ موثر

ارزش عاملی است که مشتری را به سمت خرید از شما سوق میدهد.

عواملی نظیر نام تجاری، بسته بندی محصول، احساسی که کالا به مشتری می دهد، ویژگی خاص کالا، چگونگی رفتار با مشتری، چگونگی رفتار با کارکنان، شهرت، حمایت مالی، نحوه صحبت منشی شما با تلفن، گزینه های تبلیغاتی، مطالبی که در تبلیغتان می گویید، کارهایی که باید انجام دهید و ... در جذب و جلب هر چه بیشتر کاربران موثر هستند، زیرا هر یک از این عوامل یک ارزش برای شما محسوب میشوند.

مشتری برای خرید یک کالا، هزینه های بسیاری پرداخت میکنند، نظیر: احساس نیاز، تحقیق در مورد کالا، هزینه روانی برای سپری کردن و .... در نتیجه انتظار دارد تا آن کالا بیشترین ارزش را به او برساند و بیشترین نیازهای او را برآورده سازد.

چرا تبلیغات تاثیر گذار نیستند؟

پاسخ به این سوال ساده است، زیرا ما در تبلیغات خود هیچ ارزشی را به مشتری عرضه نمی کنیم. هیچ گاه یک نام منجر به فروش نمی شود. اگر به مردم نگویید که چکار می کنید؟ و چرا باید محصول شما را بخرند؟ آنها شما را نادیده خواهند گرفت، روند تبلیغات شما هرگز نباید قطع شود.

 

 

دو نکته اساسی: 

1. مشتریان متفاوت، ارزش های متفاوتی را طلب می کنند و شما نمی توانید تمام ارزش ها را یکجا و به بهترین نحو ممکن ارائه دهید، دلیل این امر هم هزینه اجرا میباشد.
2. ارزش های خود را مدام ارتقا دهید، در طول زمان آنها را بهتر و بهتر کنید. در معرفی کالای خود اطلاعات کامل در دست داشته باشید:

  • مشتری من چه کسی است؟
  • ویژگی های کالای من کدامند؟
  • مزیت ها و ارزش های کالای من چه چیزهایی هستند؟
  • مزیت متمایز کالا و خدمت من کدام است؟
  • و به طور کلی چرا کسی باید کالای مرا بخرد؟

 

ویژگی های یک تبلیغ موثر :

1. تصویر و پیام تبلیغ باید خلاق، ابتکاری و به یادماندنی باشد، بگونه ای که مخاطب را به فکر واداشته  و هر زمان که محصول شما و یا محصولات مشابهی را دید، به یاد تبلیغ شما بیافتند.

2. عنوان یک تبلیغ  باید جذاب و متفاوت باشد بطوریکه خواننده وادار به ادامه خواندن آن شود.

3. متن آگهی را به گونه ای بنویسید که مزایای محصول یا خدمت شما را بیان کند. در گفتن پیامتان صداقت را رعایت کنید، هرگز وعده ای ندهید که نتوانید به آن عمل کنید.

4. در انتهای آگهی حتماً خواننده را با روشی ترغیب به پیشنهاد فروش غیر مستقیم کنید تا در نهایت منجر به فروش شود. هرگز مشتری را وادار به خرید ننمایید.

  ثبت آگهی رایگان