در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

در رقابت‌های تبلیغاتی تاثیرگذار باشید

دوشنبه ۲۴ آذر ۹۹ تازه های خبری
  • تصویر شماره در رقابت‌های تبلیغاتی تاثیرگذار باشید

همانطور که میدانید و بارها نیز به آن اشاره کرده ایم: هدف تبلیغات جذب مخاطب بیشتر است. بنابراین به راهکارهایی جدید و خلاقانه که به شما کمک میکند تا هر چه زودتر به این هدف برسید، فکر کنید. 

در رقابت‌های تبلیغاتی تاثیرگذار باشید 

- در جستجوی مخاطب هدف خود باشید. 
روی یک محصول خاص تمرکز کنید، تا بتوانید توجه مشتریان را به کالای ویژه‌ خودتان جلب کنید. 

- نقاط قوت خود را برجسته کنید.
مشتری‌های خود را هدایت کنید تا به سوی بهترین محصولات شما بروند. با تبلیغات کاری کنید که مشتریان،  محصولات ویژه‌‌تان را بشناسند.

- انتشار لوگو اهمیت بسیاری دارد.
تمام برندهای موفق، از طریق لوگوی خود در ذهن مخاطبان، ماندگار شده اند. تلاش کنید تا لوگویی منحصر بفرد داشته باشید و در تبلیغات خود از آن استفاده کنید، لوگویی که با یک نگاه، از محصول شما تصویری در ذهن مشتری بگذارد. 

- در جایی مناسب تبلیغ کنید. 
برای تبلیغ خود فضای مناسبی پیدا کنید، فرقی نمیکند که تبلیغات شما رسانه ای باشد یا غیر رسانه ای. باید فضای مناسب برای سرمایه گذاری را بیابید.

- سرمایه‌گذاری بیشتر، درآمد بیشتر
برای تبلیغات خود بودجه ای مناسب در نظر بگیرید، این مهم است که خرج‌های اضافه‌ را کنار بزنید و برای تبلیغات خود هزینه کنید با این روش فروش و درآمدزایی خود را افزایش میدهید. 

- همه داشته های خود را به یکباره نمایان نکنید.  
تبلیغات هزینه کردن نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری است. اما هرگز تمام سرمایه‌ خود را یکجا هزینه نکنید و برای یک تبلیغ سودآور از روش‌های مختلف استفاده کنید.

-  مخاطبان واقعی خود را پیدا کنید.
این کاملا طبیعی است که محصول شما برای همه افراد مناسب نباشد. مخاطبان خاص خود را پیدا کنید و سپس تبلیغات هدفمند خود را آغاز کنید.

- بررسی نتایج تبلیغات
هر چند وقت یکبار تاثیر تبلیغات خود را بررسی کنید و ببینید که آیا مخاطبان شما، پیام تبلیغات شما را درک کرده اند؟ و محصول برایشان مفید بوده؟ سپس با نتایج بدست آمده، زیرکانه‌تر تبلیغات خود را ادامه دهید.

- برای مشتریان شناخته شده شوید.
بررسی کنید که کدام تبلیغات برایتان سودمند‌تر است، مشتریان چگونه با شما آشنا شده‌اند و ... برای این منظور میتوانید از مشتریان خود نظرسنجی کنید، شاید جواب‌های درستی از همه نگیرید، اما همان جواب‌ها می‌تواند راهنمای مفیدی برای شما باشد.

 

  ثبت آگهی رایگان