در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
لطفاً با ثبت آگهی ویژه در هزینه‌های نگهداری و بروزرسانی آریا ادز مشارکت کنید.

آریا ادز

حمل نخاله در تهران

حمل نخاله در تهران

آگهی رایگان
  • خدمات پیشه و مهارت
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
  •    تهران تهران
  • 156 بازدید
  • تهران میدان ولیعصر
حمل نخاله وطن
اگر به دنبال مجموعه‌ای هستید که در حمل نخاله به شما کمک کند و کار شما ساده‌تر شود، مجموعه حمل نخاله وطن مجموعه بسیار مناسبی است. این مجموعه دارای کادری با تجربه و مورد اعتماد است. همچنین تعرفه‌های آن‌ها بسیار مناسب است و با نیسان کمپرسی در سراسر شبانه روز نخاله‌های شما را حمل می‌کنند. نخاله وطن در سراسر تهران فعالیت خود را انجام می‌دهد و شما می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها کمک بخواهید. این مجموعه نسبت به مجموعه‌های دیگر بسیار منصف وقابل اعتماد است. حمل نخاله وطن نخاله‌های شما را با نیسان کمپرسی حمل می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان کار شما انجام می‌شود.
مجموعه حمل نخاله وطن علاوه بر حمل نخاله فعالیت‌های دیگری هم انجام می‌دهد. این مجموعه در حوزه فروش مصالح ساختمانی و فروش ضایعات هم فعالیت دارد؛ اما فعالیت گسترده آنها در حمل نخاله است. شما در هر زمان از شبانه روز می‌توانید برای حمل نخاله از این مجموعه کمک بگیرید. این مجموعه به صورت شبانه روزی در سراسر تهران حمل نخاله را انجام می‌دهد.
شما می‌توانید برای کارهای خود از جمله حمل نخاله و خرید مصالح ساختمانی از این مجموعه کمک بگیرید. این مجموعه با قیمت مناسب و مقرون به صرفه نخاله‌های شما را بار می‌زند و با نیسان کمپرسی آنها را حمل می‌کند. به دلیل شبانه روزی بودن فعالیت مجموعه حمل نخاله وطن شما می‌توانید در هر زمان که خواستید، نخاله‌های خود را از محل خارج کنید. نخاله‌ها مخصوصاً نخاله‌های ساختمانی بسیار جاگیر هستند و ممکن است باعث ایجاد سد معبر یا مشکلات دیگر شوند. در نتیجه در هر زمان از شبانه روز می‌توانید با مجموعه حمل نخاله وطن هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و آن‌ها با کادری که دارند به سرعت نخاله‌های شما را از محل دور می‌کنند.

ایران ضایعات قیمت روز آگهی فروش ضایعات بزرگترین مرکز فروش مصالح ساختمانی بهترین خریدار ضایعات در تهران بهترین خریدار ضایعات در محل بورس مصالح ساختمانی تهران تلفن جمع آوری
برای اطلاعات بیشتر درباره تعرفه حمل نخاله، خرید مصالح ساختمانی و اطلاع از دیگر خدمات مجموعه حمل نخاله وطن با شماره 09307252506 تماس بگیرید.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان